Nu al begonnen!

Gisteren stonden we in de AH en een van mijn favoriete plekken daar is de enorme afprijsbak. Waar allerlei sinterklaasspeelgoed met 50% was afgeprijsd. Ik had een spel in mijn handen, een krijtbol van SES en een USB oplader met dubbele poort, handig voor in de caravan. De Man en ik keken en overlegden, Zoonlief wilde het spel graag hebben, er stonden ook zúlke mooie plaatjes op! De Man kwam met de vraag, hebben we dit echt nodig?

NEE!

Het spel kan vanaf 6 á 7 jaar gespeeld worden, de kinderen zijn er nog veel te klein voor. De USB lader, tja, elk apparaat heeft zijn eigen lader, we moeten er gewoon goed op letten en zuinig mee omgaan en de krijtbol, die had Dochterlief al in haar schoen gehad, een tweede in de tekendoos is echt overbodig.

En zo werd er weer 13 euro niet uitgegeven! Trots op De Man, wiens gat in de hand soms nog groter is dan dat van mij.

Standaard

Een gedachte over “Nu al begonnen!

  1. Paula zegt:

    Heel goed om je zelf altijd eerst af te vragen, als je in de verleiding komt, of je het echt nodig hebt. Zo niet, …. dan niet kopen. Bij mij werkt het prima. Zelf probeer ik om zoveel mogelijk tweede hands te kopen. Kleding lukt nog niet echt, maar gelukkig ben ik niet zo’n kledingfanaat.

    Like

Plaats een reactie